Mõmmikute tegemised sõbranädalal. 11.02-15.02


Sellel nädalal oli mõmmikutel palju erinevaid tegevusi. Kuna väljas oli sula ilm, kasutasime seda koheselt ära. Läksime õue ja iga mõmmik tegi enda isikliku lumememme hoovipeale. :)










 Õuest tuppa tulles käisime koridoris vaatamas näituse avamist     "LUULEKAART EESTIMAALE". Aitäh kõikidele peredele, kes lapsega ilusa ja toreda kaardi valmistasid :) !





Kunstitööd tehes mõtlesime sõbrapäeva peale ja valmistasime noorematega plastiliinist väga uhked südamed. Koolieelikud joonistasid šablooni järgi südame ja kaunistasid selle ära näputehnikaga. Kui pilt oli ära kuivanud, lõikasime südamed välja ja kaunistasime ära meie riietusruumi. 💗💗💗💗






Sõbrapäeval käisid külas meil Rannu lasteaia lapsed, kellega saime tund aega õues lõbusalt aega veeta. Tegime õpetaja Meriliniga erinevad liikumitegevusi- laulsime ja tantsisime.  Palju aega jäi veel vabamänguks. :) 💓😊😉👭





Sõbrapäeval saime veel väga palju maiustada. Üllatusi oli sellel päeval palju. Oravakeste rühm tegi meile väga vahva ja magusa üllatuse, Georgi vanemad tõi lasteaeda meekoogi, õpetajad pidasid meeles oma väikseid mõmmikust sõpru ning ka kooli poolt oli magustoiduks jäätis...mis oli mõne lapse jaoks päris suur amps 💗💗😍👍😂


Kõik mõmmikud olid ühiselt riietanud end punaseks, sest punane on ikkagi sõbrapäeva värv :) 💗💘💗



Uurisime lastelt mis on nende arust sõprus ja kes on sõbrad ! 😁💓

STEN - Hoolid sõbrast, kui sõber saab haiget, siis aitad.
REIMOND- Oled sõber oma sõbraga. Kõik ei ole sõbrad- Andres on ja väike Henri.
KAROLIN- Oled teistega parim sõber, ei kiusa, annad kommi. Mängid üksteisega.Kotionud ei ole sõbrad. Kui inimene käitub nagu mina, siis tean et ta on minu sõber.
HENRI- Marite on sõber, sest tal on ka Hotpots. Õpetaja on sõber, sest mul on ka mänguasjad.
GEORGI- Pead jagama asju, sõber on Sten, Kevin. Sõbraga on koos hea mängida.
ROMET- Sõbrad on värvilised ja sinised. Minu sõbrad on koerad ja kiisud. Sõpradega peab hästi käituma.
ELISABETH- Minu sõbrad on loomad. Sõbrad...lihtsalt sõbrad.
AUREELIA-CINDY - Emmega tõin sõpradele kommi, minu sõber on venna.
JAN-  Sõber...minu sõber on Kristiin ja kõik. Sõbrad mängivad minuga. Sõbraga ma käitun hästi ja viisakalt. Ei löö ja ei kamanda. Kõik lasteaia sõbrad on sõbrad. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

LINNUD JA LOOMAD SÜGISEL ! 14.10-18.10